FAQ's

Producten

Is mijn maat of favoriete item nog op voorraad?

De voorraad staat steeds naast het artikel vermeld. Als deze niet meer op voorraad staat dan is het artikel niet meer beschikbaar. Dat is natuurlijk jammer! Wil je toch graag dit artikel kopen laat dan naast het artikel je e-mailadres achter voor het geval een klant zijn/haar bestelling annuleert of als de voorraad opnieuw wordt aangevuld. Zo word je als één van de eerste op de hoogte gebracht dat je favoriete stuk terug beschikbaar is. 

Wat betekent de afkorting TU?

De afkorting TU staat voor Taille Unique. Dit wil zeggen dat het kledingstuk slechts in één maat beschikbaar is. De kledingstukken die de maat TU hebben vallen meestal ruim. In de beschrijving van het artikel zullen we ook steeds aangeven tot welke maat dit het meest comfortabel valt.

Hoe vallen jullie maten?

Niet alle maten komen overeen met de standaardmaten. Op onze webshop proberen wij zoveel mogelijk informatie te geven over de maten van elk artikel. In de beschrijving van het artikel zullen we ook steeds aangeven of het product groter of kleiner valt dan normaal. Als je hierover toch nog moest twijfelen stuur dan een mailtje naar info@klerenvana.be met vermelding van het artikelnummer.

Bestellen & betalen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen? 

Bestellen bij de Kleren van A. is heel eenvoudig. Selecteer je favoriete artikelen en plaats deze in je winkelmand. Als je al je favoriete items hebt gekozen, ga je naar je winkelmand en druk je op 'afrekenen'. Vervolgens log je in met je account of vul je je gegevens in en druk je op 'doorgaan met verzenden'. Volg hierna de verdere betalingsinstructies.
Heb je nog vragen of problemen bij je bestelling? Contacteer ons via onze contactpagina of via mail naar info@klerenvana.be en we helpen je zo snel mogelijk verder.

Verzenden & retourneren

Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen vanaf €50 is de verzending gratis!
Voor bestellingen onder €50 hanteren wij een vast tarief van €5,70 voor pakketten binnen België, €7,95 voor Nederland, €8,50 voor Duitsland, €9,50 voor Luxemburg en €12 voor pakketten naar Frankrijk.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Nadat je bestelling is geplaatst en de betaling afgerond is doen wij er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te versturen. Wij proberen uw pakket binnen 1 à 2 werkdagen te verzenden! 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Als wij jouw pakket hebben verstuurd, krijg je van ons een bevestigingsmail. Hierin kun je de track & trace vinden waarmee je  het pakket kan volgen. Alle pakketjes worden verstuurd via BPost, PostNL of DPD.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?

Als je geen bevestigingsmail ontvangen hebt, controleer dan zeker je SPAM of ongewenste e-mails. Hierin ook geen bevestigingsmail terug te vinden? Gelieve ons hiervan dan zo snel mogelijk op de hoogte te brengen via onze contactpagina of via mail naar info@klerenvana.be.

Kan ik mijn artikel retourneren? 

Retourneren kan mits je artikel in aanmerking komt voor retourneren. De voorwaarden om te retourneren zijn:

  • Stuur je retourzending binnen de 14 dagen na ontvangst op het bezorgadres terug.
  • De items dienen ongedragen te zijn en in de originele staat incl. prijkaartje of andere tags. De artikelen mogen niet gewassen zijn en GEEN sporen bevatten van make-up, vlekken, parfum, rook,... Dit controleren we heel gedetailleerd! 
  • Lingerie, panty's en accessoires zoals oorbellen, kettingen, make up, mutsen, zonnebrillen etc. kunnen niet geretourneerd worden
  • Sale artikelen kunnen alleen geretourneerd worden voor een tegoedbon van hetzelfde bedrag, maar solden en laatste stuks niet.
  • Voeg altijd de pakbon toe aan het pakket en bewaar je track & trace voor het geval het pakket kwijt raakt.

Voldoe je aan de voorwaarden dan kun je de retour (op eigen kosten en in de originele verpakking) terugsturen met daarbij de geleverde pakbon.       

Retourneren is op eigen risico. Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor het verlies van retourzendingen, daarom raden we aan om steeds de track & trace te bewaren tot je retour door ons bevestigd en verwerkt is. 

Wanneer wordt mijn geld teruggestort? 

Zodra we jouw pakket succesvol hebben ontvangen en deze voldoet aan de retourvoorwaarden, storten we het aankoopbedrag (excl. verzendkosten) binnen 14 werkdagen terug op jouw rekening. Heeft u na 14 dagen nog geen terugbetaling van ons ontvangen gelieve ons hiervan zo snel mogelijk op de hoogte te brengen via info@klerenvana.be       

                                                                                                                                                          

Kan je je vraag niet terugvinden op onze FAQ pagina?

Neem dan zeker contact met ons op via onze contactpagina of via mail naar info@klerenvana.be. We streven ernaar om binnen de 24 uur jouw vraag te beantwoorden.